MySky

Patarimai iš mano dangaus

Dažniausiai atliekami dyzelinių variklių remonto darbai

Transporto priemonių variklių gedimai nėra itin dažnai pasitaikanti problema vairuotojams, ypač jei jie reguliariai prižiūrimi ir laiku atliekama apžiūra bei dalių keitimo darbai. Smulkūs gedimai neretai gali būti sutvarkomi Jūsų pačių, tačiau jei įvyksta kažkas rimčiau, visada rekomenduojamas dyzelinių variklių remontas, kad problemą apžiūrėtų ir sutvarkytų profesionalus mechanikas. Kaip pažymi „Šalvis“, kad tik tokie specialistai su ilgamete patirtimi gali išties tiksliai nurodyti ir pataisyti tai, kas negerai. Pasak jų, jie dažniausiai susiduria su dvejomis tokių variklių problemomis.

 

Degalų sistema

 

Šios sistemos remontas dėl prastos kokybės degalų naudojimo yra itin dažnas reiškinys. Čia kone kiekvienu atveju reikia keisti degalų purkštukus. Kai jie sugenda tiesiog dėl nusidėvėjimo ir patvirtinama, kad visa sistema švari, tuomet keičiamas visas jų rinkinys. Tam tikrais nusidėvėjimo atvejais, tam, kad variklis toliau adekvačiai funkcionuoti, reikia pakeisti net visą jų sistemą. Tačiau jei degalų pateko ir ant kitų dalių, privaloma keisti ne tik purkštukus.

 

Paprastai visus nešvarumus sustabdo kuro filtras, bet jei jų susikaupia per daug, šis užteršimas patenka į visą variklio sistemą, ir kaip nurodo „Šalvis“, tampa reikalingas net dyzelinių variklių remontas. Taip atsitinka todėl, nes šie teršalai skatina rūdžių susidarymą siurblio viduje, bėgiuose, vamzdžiuose ir bakelyje. Kai šiks šios dalys pradeda rūdyti, privaloma skubiai keisti visą sistemą.

 

Išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvai

 

Jie, kartu su EGR aušintuvais, patiria itin aukštą temperatūrą šalindami didelius kiekius kenksmingų išmetamųjų dujų. Ilgainiui susikaupia daug anglies, todėl aušintuvai prilimpa. Jei jie nėra tinkamai prižiūrimi, tada ir per anksti sugenda. Tam tikrais atvejais, jai išvis jais nepasirūpinama, tai gali privesti prie visiško variklio sugedimo ir, kaip pastebi „Šalvis“, tada irgi tampa būtinas dyzelinių variklių remontas ar net jų keitimas į naują.

 

Tai dažniausiai pasitaikantys variklių gedimai, kuriuos lemia nešvarus kuras ir visiška nepriežiūra. Tam, kad šios paslaugos netaptų būtinos, visada stipriai rekomenduojama reguliariai prižiūrėti ir valyti atitinkamas variklio dalis. O jei galiausiai tenka dėl šių problemų apsilankyti automobilių ir sunkiosios technikos servise, pasirūpinkite, kad jūsų transporto priemonę apžiūri ir tvarko kompetentingi mechanikai.

Pirmyn Įrašas

© 2020 MySky

Temą sukūrė Anders Norén